11 Nisan 2013 Perşembe

Süt-Laktozsuz Süt


Gebelikte bir gebenin günlük tüketmesi gereken kalsiyum miktarı 1000 miligram'dır.
1000 mg kalsiyum alabilen anne adaylarını tebrik ediyorum ama alamayanların da kalsiyum takviyesi (ilaç) alması gerektiğini biliyorum. 

Yoksa bebişimiz bizim kalsiyumumuzdan çekiyor ve dişlerimizi çürütüyor, eklemlerimiz ağrıyor,  uyuşuyor. 

Kalsiyum süt ürünleri haricindeki yiyeceklerde bulunsa da en çok süt ürünlerinde bulunuyor.

Alıntı: Günde 3 su bardağı süt veya 3 su bardağı kadar yoğurt (veya yarı yarıya olabilir) tüketebilen bir hamile bayan ortalama 750 mg kalsiyum bunlardan alacaktır, kalan 250 mg kalsiyumu da gün içerisinde tükettiği sebzelerden, meyvelerden, diğer besinlerden alabileceği için ek kalsiyum ilaç takviyesi almasına gerek kalmaz. 


Laktozsuz Süt ? 

Laktoz süt şekeridir. Bazı kişilerde şişkinlik ve rahatsızlık yapar. 

Bende bunun için Laktozsuz Süt tüketiyorum artık. 

Tadı şekerli süt gibi, sindirimi kolay. 

Sizde böyle şikayetler varsa şiddetle tavsiye ediyorum. Şimdilik Pınar Denge alıyorum. Bugün de bol boool içmeyi düşünüyorum. 

Hoşça kalın.


Hiç yorum yok: