8 Nisan 2013 Pazartesi

It's a Girl, Room

Bugün itibari ile 24.hafta 1 günlük hamileyim. 

Galiba bu hafta biraz daha iştahım açıldı, çalıştığım için çok sağlıklı beslenebiliyor muyum ? 
-Bilmiyorum.
54 kg ile başladığım hamileliğimde şuanda 59 kiloyum. 

Her neyse. Bebişimiz kız olacağı için ben şimdiden odası nasıl olsa diye düşünmeye başladım. 

Yine sade ama gösterişli büyüyünce de fazla değişiklik gerektirmeyecek bir odası olsun istiyorum. 


Duvar kağıtlarına bayılıyorum özellikle damask olanlarına. Kendi evimden de wc dahil olmak üzere çoğu yerde kullandık.


Belki böyle duvar posterleri  



Çok şirin değiller mi ?





3 yorum:

C-BELLE dedi ki...

merhaba, yeni bir blogger olmadığını yazmışşsın...
o zmn tekrardan hoşgeldın demek ısterım. 2.olarak yukledıgın yatak odasına bayıldım,çok gusel... benımiçinde duvarkağıtlarının yerı başka:) çok severım... sevgılerrr cnm Allah tamamına erdırsın :) heyecanla beklıorum yazdıklarını :)

Bir İkizlerin Günlüğü dedi ki...

Ilk odanin duvar renklerine bayildim. Insallah bombos bir odan vadir diledigin gibi susleyecegin.;)

Baby Beauty, I dedi ki...

C-Belle: Çok teşekkür ederim inşallah.

Bir İkizlerin Günlüğü : Giyinme odası, ütü odası tarzında bir odam var biraz da huzur odası olacak pembe beyaz =)