15 Nisan 2013 Pazartesi

Şeker Yüklemesi Testi =(

Hafta sonu sabahın köründe hastane'ye gittim. 2 saat falan aç bekledim önce bebişi görmek ve bazı ölçümleri yaptırmak için. 

Daha önceden sağlık ocağında şeker yükleme testi yaptırmıştım tokluk şekerim 122 çıktığı için kendi doktorum tekrar yapılmasını istedi. Evden çıkmadan da 1-2 lokma bişi yemiştim. =))) Çünkü aç gel demedi kimse bana. 

Neyse doktor tekrarlamamızı isteyince testi, gece 03:30'da uyandım teste gideceğimi unuttum ve Halley yedim =( 

Hamilelik beyni diye bir şey varmış hiç duydunuz mu ? =))) 

O ilk başta tadı güzel gelen (açlıktan) ama sonra iğrendiren glukozlu suyu bir daha içmek zorunda kaldım. 





5 yorum:

Bir İkizlerin Günlüğü dedi ki...

hamilelik beyni kesin doğru.
bebekler varolanın yarısını alıyor sanırım:) inşallah çıkmaz hamilelik şekeri. bende çıktı çok zorlanıyorum:(

Baby Beauty, I dedi ki...

ayy inşallah canım ama benim hiç umudum yok kesin çıkacak =(

C-BELLE dedi ki...

Sonuclar n zmn cikacakmis. Paylasir misin cnm? İnsallah normal araliklarda cikar. Opuyorum gcmis olsun tatlm

Baby Beauty, I dedi ki...

Ah maalesef yüksek çıktı. 3. kez test isteniyor bu sefer 3 saat aç kalacağım.bakalım.

C-BELLE dedi ki...

Kiyamam ya, bak bu sefer bisey cikmicak :)