11 Nisan 2013 Perşembe

Happy Friday

Merhaba,

Güneşli, 13 derece güzeeeeel bir Cuma günü bugün. Takvim başında günleri sayıyorum daha çok var diyorum ama bir yandan da hiç bitmesin diyorum.

Benim hamileliğim çoook şükür ki çok rahat geçiyor. Tüm işlerimi yapabiliyorum ( tabi bu aydan sonra biraz zor olacak ve ayakkabılarımı giymekte yavaş yavaş zorlanıyorum) 

Mide bulantım çok çok az oldu. Ağrılarım neredeyse hiç olmadı. Maşallahh diyorum.  Göbeğim büyümese hala inanamayacağım hamile olduğuma. 

Dün bebişime müzik dinletmeye başladım ama daha sonra okudum ki şu an duyamazmış =) 27.haftadan sonra dinletmek gerekiyormuş ama başka yerlerde ise artık seslere tepki verdiği yazılıydı. Kafa karıştırıcı. 

Elbisem Ge-Be'den içinde en rahat ettiğim kıyafetim şu sıralar bulsam her rengini alacağım. 

Neyse şimdilik görüşmek üzere.......

Hiç yorum yok: