10 Nisan 2013 Çarşamba

Hamilelikte Vucüt Bakımı


Hamilelikte değişen hormonlarımız ruhsal fiziksel değişimimizi geçiyorum. 

En sinir bozucu ve kaçışı olmayan şey ÇATLAKLAR. 

Öncelikle genetik olduğunu söyledikten sonra içtiğiniz su miktarına da dikkat etmeniz gerekli.

Günde 3 lt su şart. Dışarıdan nemlendirdiğimiz gibi içeriden de nemlendirmemiz gerekli. 

Göbeğim büyüne kadar ben aklıma esince krem sürdüm göbüşüme. 

Öyle hamilelik çatlaklarını önlemek için üretilmiş kremlerden de kullanmıyorum açıkçası. 

Bitkisel yağları da vücuduma sürmekten hoşlanmadığımdan hem kokusunu sevdiğim hem de çabuk emilen kremlerim işte yukarıda. 

- Vaseline Cocoa Butter
- I love (vanilla& ice cream) 
- Johnsons Baby Bed Time Oil ( çok rahatlatıcı bir kokusu var ) 

Umarım hamileliğimi sıfır çatlakla atlarırım. 



2 yorum:

MsMelYas dedi ki...

Ben hamile kaldığımda ilk günden itibaren göbeğimi Jonson's'ın vazelin ile nemlendirdim.Ve her gün.Bacaklarımı hep unutuyordum.Sonuç göbekte sıfır çatlak,bacaklarda var.Tabii,bünye'ye bağlı her şey.Ama hiç atlatma bu işi

Baby Beauty, I dedi ki...

MsMelYas: Merhaba Bende yalnızca göbeğimi nemlendiriyorum. Bunu iyi ki söyledin daha çok dikkat edicem artık, teşekkür ederim =)