9 Nisan 2013 Salı

-Organique Bronze Body Butter-


Bu markayı daha önce duymamıştım ama tabi organik olduğunu duyunca bir de içinde bronz geçince dayanamadım.

Bu vücut yağının mükemmel bir çikolata kokusu var hatta mutfakta falan unutsanız gelip biri ekmeğine sürüp yiyebilir o derece yani ...

Vadettikleri ; Vücudu nemlendirmek, kalıcı çikolata kokusu ile vücudu rahatlatmak ve dinlendirmek ve bronzlaştırmak ?? :S 



İşte bu kısımdan pek emin değilim. Satıcı bayan ürünü sürer sürmez bronzlaştırdığını söylese de ben henüz bronzlaşmadım. ( 2 defa kullandım ) 

Ama kokusunu o kadar sevdim ki bronzlaştırmasa da yapacak bir şey yok. 


Ayrıca bu ürün 2011 InStyle'ın Best Beauty Buys' ları arasında. 

Çikolata serisinin diğer ürünleri ise.... henüz ben denemedim ;


Vücut peelingi 


Endorfin Serumu

Diğer ürünleri incelemek için : Organique Cosmetics

Hiç yorum yok: