24 Nisan 2013 Çarşamba

Lirene Intensive Cover- Yoğun Kapatıcı Fondöten

Lirene Cosmetics markası daha önce duymadığım ama denemek istediğim bir üründü. Tabi ki satış temsilcisinin övgüsü üzerine.


İlk denediğim Lirene Fondöten yukarıda gördüğümüz City Matt idi. Yağlı ciltler için parlamayı önleyen bir yapıda. 
Gerçekten de gün içerisinde yağlanma yapmadı cildim ama kapatıcılık sıfır. 

Daha sonra daha yoğun kapatıcılığa sahip olan 
Intensive Cover'ı denedim.


Ambalaj olarak çok hoş bir görünüme sahip olmasa da pompalı olması hijyen açısından başarılı.

Fotoğraflara bakarsanız oldukça yoğun az miktarda ürün kocamaaaan yayılıyor. Müthiş falan..


 Fakat yüzüme uyguladığımda yıkıldım! :) 
Hiç göründüğü ya da vadettiği gibi kapatıcı değildi sanki yüzüm emdi tüm fondöteni.
Aynen renkli nemlendiricilere benzettim ben bu ürünü.

Yani sonuç olarak olmasa da olur diyorum. 





Hiç yorum yok: