22 Nisan 2013 Pazartesi

26. Hafta



Artık 26 haftalık olduk. Önümüzdeki hafta (27. hafta) 3. trimester dönemine gireceğim için biraz yorgunluklarım kendini göstermeye başladı. Yine bebişimin gelişinin yaklaşmasının verdiği mutluluk elbette tüm yorgunlukların önüne geçiyor.

Onun dışında Türk kahvesini ya çok seviyor ya hiç sevmiyor. Ne zaman içsem hemen hareketlenmeye başlıyor. 

Trafikte çok sinirli oluyorum sabah işe gelirken yine sinirlendim baktım benimle sinirlendi tekmelemeye başladı. Hemen açtım müziği kendimi rahatlatmaya çalıştım. 


Kıyafet konusunda hamileliğimden önce 36 beden olan ben şuan 40 beden pantolon giyiyorum :) Şaka gibi. 

Ama 5-6 kilo aldım sadece o kadar fark ediyormuş demek . 

Yeni sezon Batik eteğimi tabiki topuklularla giymek isterdim ama maalesef loaferlarla giymek zorundayım bir süre daha.  

1 yorum:

C-BELLE dedi ki...

Merhaba, kombinasyonlarina bayildim. Cok hos:) cok az kilo alman cok hos gercekten. 3 ay kaldi. Nerdeyse 10 kilo ile bitireceksin hamileligini ins cnm.